Friday, January 20, 2012

Selamat Hari Jadi, Sayang...

Assalamualaikum



Tanggal 04 Januari lalu, hari jadi suami saya....pertama kali menyambut hari jadinya sebagai suami saya dan saya isterinya....memang terasa bezanya semasa zaman couple-couple dulu...Diri saya terasa bangga bila meraikan hari jadinya bersama-sama...takde la buat parti besar-besaran pun...sekadar makan malam bersama....ni kan tahun pertama kawen...kena la budget sikit....makan malam pun kira dah ok...hadiah yang saya ingin berikan akan diberikan nanti ye...buat masa ni budget tengah tight sangat....apa-apa pun saya hanya mendoakan semoga suami saya dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, depermudahkan segala urusan, diberkati kesihatan yang baik, dikurniakan kedamaian dan harmoni rumahtangga yang berpanjangan dengan saya. Dan insyaallah rezeki cahaya mata akan tiba satu hari nanti. Abang sentiasa didalam doa saya. Tak pernah lekang dari ingatan saya dan hati saya. Kebahagiaan suami itu yang saya impikan. Semoga doa-doa kami diperkenankan Allah S.W.T.



Amin......

No comments:

Post a Comment